Welkom.

Welkom op mijn site.

Over mij

Mijn foto
Ik ben bijna 25 jaar getrouwd met mijn rinus en wij hebben 3 kinderen, 1 jongen van 23 en 2 meiden van 21 en 16

de eerste keer:

Dit is de eerste keer dat ik een blog aan het opzetten ben, en ik heb geen idee hoe het gaat en hoe het uitgaat pakken.
Ik zelf ben wel veel met wonen bezig en mag graag dingen maken en doen.
Ik mag ook graag bij andere binnenkijken en bloggen is daar een leuke manier van. Ik ben altijd benieuwd hoe andere wonen en of daar leuke ideeen bij zitten die ik dan ook kan uitvoeren. Zo mogen ze ook altijd bij mij kijken en dan hoop je toch op leuke reacties.
Ik lees graag woonbladen en zo ben ik bij wonen in wit uitgekomen en zo ook in blogland.
Bij wonen in wit zag ik de geweldige plank langs de muur en dat wilde ik dan ook, maar manlief vond het niets voor in de huiskamer. Maar hij heeft hem wel voor in de gang gemaakt en ik ben er helemaal blij mee. Ik heb meteen de gang aangepakt en ik vind hem weer top.
Ik zal proberen of ik er foto's van op de blog krijg zodat jullie mee kunnen kijken.
Misschien krijg ik leuke reacties, maar ik ben er evengoed blij mee.
Misschien tot volgende keer































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































woensdag 2 februari 2011

Nieuwe poging

Daar ben ik weer, een nieuwe poging.

Inmiddels zijn we 25 Jaar getrouwd, een weekje in Benidorm met de kids en een weekend met zijn
tweeen in Duitsland verder.
Inplaats van een groot feest zijn wij met de kinderen een weekje naar Benidorm geweest, het was
een geslaagde week.
Die week konden we nog in badkleding op het strand zitten.
14 dagen later stonden wij tot onze knieen in de sneeuw in Duitsland{ kado van de familie}
Wat hebben wij genoten.
De kerstdagen en oud en nieuw ook fijn doorgekomen.
De eerste kerstdag brengen wij altijd gezamelijk met de familie door, wij verzorgen dan met zijn
allen het eten en de drank en zitten dan allemaal aan één grote tafel.Deze wordt nu steeds groter want er komt steeds meer aanhang bij. We zijn nu met twintig personen, alleen broerlief met vrouw en kind zijn er om het jaar bij want zijn schoonfamilie doet het ook altijd op eerste kerstdag Dus die  is er om het jaar bij.
Volgend jaar moet we weer een stoel bij, een kleintje dit keer want ik word tante. Onze zus wordt Oma, zo leuk.
De tweede kerstdag lekker op de bank doorgebracht.
Zo weer een beetje bijgeklets en nu maar weer uitvogele hoe dit weer op het blog komt. Ik wil ook proberen foto's er op te krijgen weet alleen nog niet hoe. Ik moet het zelf proberen want ik kan verder niemand uit de buurt die een blog runt
Maar ik ga het proberen, een fijne week verder en groetjes van
Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten